A Knight to Remember
S1, E5: A dangerous suit of armour escapes from the Museum of Magic and, against Imogen's wishes, Kyra joins the hunt. Kyra is able to stop the rampage, but when a news reporter claims the armour was a publicity stunt, Peter suspects a cover-up.