A Kraken Kodiak
S7, E6: Diesel Dave continues work on his epic modern-day Kodiak while making sure he doesn't break the bank. Sam the Mad Scientist then unveils "The Kraken" -- a diesel-powered monowheel vehicle that is unlike anything the guys have ever seen.