S1, E3: To escape the Church's inquisition, and to reorganize the weakening French army, Montmorency preaches Jeanne as a "female saint." Their destination is the relocated French Royal Palace. I will put an end to the war after reunion with old friends Charlotte and Richemont! However, Grand Chamberlain La Tremoille has other plans, and lays a series of cruel traps...