A Legion of Horribles
S2, E21: Hugo Strange welcomes back a familiar face to Gotham, after he resurrects Fish Mooney (former series star Jada Pinkett Smith) at Indian Hill. Bruce discovers a friend is in danger and teams up with Gordon, Alfred and Lucius, while uncovering more of Strange’s experiments.