A Lie Agreed Upon, Part 1
S2, E1: Season Two premiere. Anxious about the camp's future, Swearengen calls out Bullock over the Sheriff's relationship with Alma; the resulting confrontation turns inadvertently public--and violent. Bullock and Deputy Utter discover that mistaken identity led to a fatal shooting at Nuttall's. With a new business venture on the horizon, Stubbs and Tolliver await the arrival of some fancy new whores on the next stage, which also bears two important reminders of Bullock's past.