A Lie in the Sand
S4, E22: Team Scorpion heads to Northeast Africa where they must carefully navigate a minefield in order to save the lives of local villagers. Also, Paige and Walter’s relationship takes a shocking turn, and Toby and Happy make an important decision, on the fourth season finale.