A Little Bit of Emotion
S1, E4: Ahmet realizes that there is a company after Yasemin. Ahmet goes to make an investigation at the harbor, in order to find the company that is after Yasemin. The name of the company is Zone 22 and the owner is Cihan Acar. Yasemin finds out that a legumes company named Z22 has got involved in the movie she will star in as an investor.