시즌 1, 에피소드 3: Filip never asked for much. Just a good group of work friends – which he had -- until his life was for some reason turned upside down by legendary actor Jean-Claude Van Damme. Luckily, a group of mercenaries is just around the corner, about to offer Filip the chance to exact his revenge.