A Little Piece of Home
S1, E5: Lex Luthor (series star Clancy Brown) discovers Superman's Achilles' heel: A deadly vulnerability to Kryptonite. Armed with this lethal information the vile fiend sets out to destroy the Man of Steel once and for all.