A Long March to Freedom
S1, E5: Selma, Birmingham, and the March on Washington are re-examined. Eyewitnesses to history give context to the lunch counter sit-ins, Freedom Rides, integration, and the Children's Crusade for the moral mission of the Civil Rights Movement.