A Look Into The Darkness
S1, E2: Although Olivia is clear that she is there to find out why her brother Gonzalo committed suicide after leaving Albanta, Idalia has begun to make her doubt herself by revealing the supposed real reason she is there: her mother committed her to Albanta in an attempt to help her. Olivia has had bouts of schizophrenia in the past, and the whole story of her dead brother is part of her own madness.