A Lovely Nowhere
S1, E1: The Thomas family arrive on Saint X for what seems like an idyllic family trip. Meanwhile, in present day Brooklyn, Emily has a surprise encounter with someone from her past. We see the genesis of Gogo and Edwin’s friendship.