A Man, A Plan...
S3, E10: Nucky reaches out to Gaston Means to keep Jess Smith quiet in Washington, and enlists Owen to neutralize Gyp's alliance with Joe Masseria in New York. Margaret considers alternate futures, at the hospital and at home; Van Alden's side business backfires; Gyp fumes when a shipment comes up short; Harrow coerces an apology for Julia; Chalky sees opportunity in the ashes of a boardwalk institution.