A Material World
S5, E17: Alicia and Diane consider merging their firms in the wake of Will's death, even as they find themselves on opposite sides of a contentious divorce suit. Meanwhile, Alicia offers assistance to Finn when it becomes clear that the State's Attorney is looking for a scapegoat in the Jeffrey Grant case. Jason O'Mara guest stars.