Сезон 1, серия 3: After breaking up with her boyfriend, Reina begins pursuing Wataru. With her plan to play cupid for Tomoya and Reina falling apart, Misa kicksoff the “Tomoya Makeover Project.” Meanwhile, Misa overhears Wataru and Miku having a friendly chat, and starts to question their relationship as she heads off to a vineyard on a business trip.