A Monkey on a Quest
Сезон 1, серия 2: Jin, desperate to lay low and redeem himself after a disastrous soccer tryout, struggles with whether to make a statement in the wake of a racist meme video of him that goes viral. As Wei-Chen settles in with his "auntie" Guanyin, the Goddess of Compassion, he finds himself being trailed by a mysterious school landscaper. Meanwhile, Simon angles for a promotion at work.