A More Perfect Union
S4, E21: Alicia represents a group of software coders in a contract dispute as a favor to her mother, but the case causes unexpected consequences to the firm. Meanwhile, Peter asks Alicia to renew their vows and Kalinda plays two sides of the firm against each other. Mamie Gummer returns as Nancy Crozier and CBS THIS MORNING host Charlie Rose guest stars as himself.