A More Perfect Union
시즌 2, 에피소드 10: When skitters approach the newly combined resistance force, the groups' interaction surprises everyone. Meanwhile, Tom finds out life-changing news just as the 2nd Mass comes face-to-face with their most dangerous threat to date. Terry O'Quinn guest-stars.