Supernatural A Most Holy Man
S13, E15: Sam and Dean are close to collecting everything they need to open a rift into the apocalyptic world and possibly rescuing their mother and Jack. The one missing ingredient leads the Winchesters to a black market for religious relics where everything is not always as it seems.