Quarry A Mouthful of Splinters
S1, E3: Concerned about Joni's safety after receiving a menacing call from Suggs, Mac turns to The Broker and his associate, Karl, for help. Meanwhile, Buddy convalesces from a nasty leg wound at his mother Naomi's home, while Moses, who moonlights as a musician at a local club, gets a new assignment from The Broker: keep a vigilant eye out on Mac.