A New Generation
S1, E1: In the ’90s, a new generation is on the march — baby boomers come of age and come to power as they revolutionize everything from politics and pop culture to aging. This generation doesn’t want to grow up. Plastic surgery takes off. Madonna reinvents the stadium tour and invents a new type of phenomenon — all-access celebrity. Bill Clinton comes to power despite a multitude of scandals.