A New Place for One of Our People
S6, E6: Having a difficult time supporting Eve’s gap year, Mike gives her a hard lesson on surviving in the real world, but Eve’s unexpected reaction throws Mike for a loop. Meanwhile, Kyle wants to give Mandy the best wedding gift imaginable, so taking inspiration from a story he read online, he works on turning a laser pointer into a car by way of some old-fashioned bartering.