A New Year, a New Us?
시즌 9, 에피소드 3: Despite tension in the family, everyone comes together to celebrate the Lunar New Year. Meanwhile, in an attempt to prove to his parents that he does have the motivation to succeed in life, Jonah starts a sports podcast.