A Normal... Girl
S1, E4: Aria learns that Rea has run away, and Dan'ichiro vows to get her back. In Chihiro's room, Rea sews up her wound, and the two of them each come to terms with her rebirth as a zombie. Free of her father, Rea reveals to Chihiro what she now wants from him.