A Panty Treasure in This Right Hand!
S1, E3: A low-grade goddess turned arch priest who works hard to acquire party trick skills, a dissapointing arch wizard who can only unleash explosion magic once per day, and Kazuma himself, whose only redeeming quality is his good luck. Kazuma despairs over the completely useless party that's been formed.