S1, E3: After breaking up with Jill, Jimmy finds inspiration in a different style of photography, while Artie is dreading Jimmy's departure for Alaska. Meanwhile, Stacey suspects Mikey may have eyes for Tammy, while Jill battles her overbearing mother Lana.