Bat Masterson A Personal Matter
S1, E16: Outlaw Bailey Harper steals Bat's horse, gun and money. Bailey laughs when Bat tells him he'll get all of his property back. He tells the gambler that no one will help him. Bat's plan is to court Bailey's girl and force Bailey to find him.