A Picnic at Hanging Rock With Maggie Beer
S11, E33: Contestants find themselves in the Macedon Ranges for today's team challenge - a picnic at Hanging Rock. What will be a surprise is who is today's guest chef - none other than the beloved Maggie Beer.