A Pill
S1, E3: Antonia and Jon have barely started and they have already got the Kidnapping Unit, Ramón Ortiz, Laura Trueba and the shadow leader of Reina Roja, Mentor, against them. During the course of the investigation, everyone lies. Antonia and Jon realize that what Ezequiel has asked of Ortiz and Trueba is an admission of guilt. But Ezequiel is always one step ahead and now his threat looms over Antonia.