A Pirate's Life
S7, E2: When Henry finds himself in trouble, he calls upon his Storybrooke family for help, and together they set off on a mission to find Cinderella. In Hyperion Heights, Jacinda searches for a way to see Lucy with some unwelcome assistance from Henry.