A Place for the Dead
S1, E2: Tim and Sapphire make connections between the bloody history of Anaconda, Montana, and Gunslinger Gulch. But it's a trek into the hills in search of a mysterious pit that has medium Sarah Lemos fearing for everyone's immediate safety.