A Portrait of the Artist As a Young Call Girl
S5, E18: Jordan asks Naomi to plan a launch party for the latest hot writer, known as Author X, which forces Annie to admit that she is Author X. Silver worries that Adrianna is not okay that she is dating Mark. Meanwhile, Dixon finds out that Michaela has feelings for Navid. Matt Lanter and Trevor Donovan guest star.