A Pox On Our House
Сезон 7, серия 7: When a 200-year-old medicine jar shatters in a teenager's palm, she is admitted to the hospital with symptoms closely linked to smallpox; House must make a dangerous decision that puts his life in jeopardy; Wilson and Sam comfort a young patient.