A Problem House
시즌 2, 에피소드 1: An arsonist targets Lt. Severide. Meanwhile, Station 51 is under scrutiny by Gail McLeod, a financial consultant for the city who is deciding if any firehouses should be closed. Mouch receives a visit from his Japanese girlfriend, Lt. Casey "celebrates the one-year anniversary of Andy's death, and Shay suspects Severide's paternity.