A Problem Like Maria
S1, E17: Riggs and Murtaugh team up again with DEA Agent Karen Palmer, and together they gain inside knowledge of dangerous new cartel operations. As Riggs' attachment to Palmer deepens, so do his impulsive actions, further worrying Captain Avery and Ronnie Delgado (guest star TONY PLANA). In the meantime, Trish explores the potential of an amazing new career opportunity.