A Proposal as a Pretext
S1, E3: Wein's dream about his academy days comes to life with a visitor. Lowa's marriage proposal catches him off guard, and he wonders what she's up to. He's again caught off guard by her power move. Lowa dreams about a talk she had with Wein about the future.