A Ranger Catastrophe
시즌 3, 에피소드 16: Aisha volunteers at an animal shelter and on the way home, she and Kimberly find a stray cat in the park, unaware that it has been planted there by Rita. Then Katherine, a mysterious girl, shows up in Angel Grove.