A rastless man
S1, E2: Rosa, Carlo's press officer, tries to deny the rumors that he is running for mayor. When the party, however, publishes a tweet in which he announces his candidacy and the news becomes public. Doubtful about what to do, during one of his usual nocturnal walks Carlo meets Alessandro Haber who, in the grip of alcohol fumes, brings him back to the most important theme: art.