Prank or Tank A Real Battle Royale
S1, E6: Escorpión and Facundo face off in a final rally in which celebrated musical artist Alejandra Guzmán, along with rap artist Alemán and comedian El Diablito, participate. Both contenders will have to apply all the skills they have learned during this competition and finally determine who will be the winner of Game or Shame!