A Real Live Wire
S5, E4: Mandy desperately wants a pet and ends up sneaking a squirrel home. Mandy's squirrel has a taste for electrical cables, which starts a fire. Fireman Sam and his team race in to save the day. And Mandy learns how nutty it is to have a pet squirrel.