A Refreshing Smile is the First Step Towards Becoming a Real Human!
S1, E2: Kokkuri-san starts helping Kohina make progress in leading a normal life but then Inugami shows disrupting the household even more! What could this strange and slightly confused ghost dog want from our little heroine?