A Reptile Dysfunction
S2, E9: When Lauren asks Bill to buy her an expensive purse, he encourages Lauren to get a job at the mall to earn the money to buy it herself. Meanwhile Paul asks Trent and Bryan to take care of his iguana while he goes out of town for work.