A Reptile Dysfunction
Сезон 5, серия 8: The legend of the Lake Monster comes back to life as Nick (David Giuntoli) and Hank (Russell Hornsby) investigate a mysterious sighting linked to a tourist's death at a local lake. Rosalee's (Bree Turner) past comes back to haunt her. Elsewhere, Capt. Renard (Sasha Roiz) continues to support a candidate for mayor. Meanwhile, Nick is shown the scope of the Wesen uprising as the secret government agency takes him into the heart of their Portland operations center.