A Rich Find
S3, E6: Aunt Lou's long-lost son, Odell Marchbanks, arrives in Deadwood after a circuitous trip from Liberia, although his mother soon attempts to orchestrate his immediate departure. Bullock and Swearengen contemplate a preemptive strike against Hearst, whose ire has been inflamed overnight. Alma's bad habits lose her Trixie's bank services.