A Rival Prodigy and Sir Isaac Neutron
S2, E2: When Dr. Sturgis (recurring guest star WALLACE SHAWN) bonds with Paige (guest star MCKENNA GRACE), another ten-year-old genius, Sheldon’s jealousy leads Meemaw to intervene. Meanwhile, Mary invites Paige’s family over for a play date.