A River Runs Through It Into a Heart of Darkness
S1, E6: A Chinese businessman is attempting to dig the world's largest canal through Nicaragua and needs Mike's help to win the hearts and minds of the jungle dwellers who are against the project. But could Mike and the gang be on the wrong side?