A Rock and a Hard Place
Сезон 3, серия 5: In the wake of thwarted terrorist attacks, Barry bans open prayer at the University - causing a severe backlash. Al-Qadi speaks out against violence and restriction of religious freedom. Bereft and alone, Barry and Daliyah turn to each other for comfort. Leila’s campaign heats up, alongside her relationship with Cogswell.