A Rocket Blasting Off
S2, E16: Lt. Severide (Taylor Kinney) hits the top of the list as Det. Lindsay (guest star Sophia Bush) starts calling in suspects with the clearest motives to make the guy who kidnapped Katie disappear. Meanwhile, Jones (guest star Daisy Betts) is still having trouble fitting in as word of her disruptions reach the fire department's headquarters. Elsewhere, Herrmann (David Eigenberg) celebrates his twentieth anniversary with his wife, but no one supports his idea on the gift he intends to give.