A Seafaring Ancestor and a Bloomin' Onion
S5, E3: Christy discovers she and her younger classmate Cooper (guest star MICHAEL ANGARANO) make a good team both in and out of the classroom. Meanwhile Bonnie stops up when a newly sober Natasha fears she can’t handle motherhood.