T6, E11: With a little help from Louis’ business advice, Jessica lands her dream job as a private school dean. Yet, after learning she was the token diversity hire, she quickly discovers a way to flip the script and use her title to make a difference. Meanwhile, Eddie and Emery teach Evan the hard way that it’s okay for the brothers to have their own “things” at school.